[:cs]Upozornění k aktuální předpovědi počasí a výstraze na silný vítr[:en]Warning about the current weather forecast and warning of a strong wind[:]

Běh přírodou na dohled městu

[:cs]Upozornění k aktuální předpovědi počasí a výstraze na silný vítr[:en]Warning about the current weather forecast and warning of a strong wind[:]

[:cs]Situaci sledujeme a čekáme na vývoj počasí. Věříme, že se výhled zlepší a závod se tedy bude moct uskutečnit v plném rozsahu. Definitivní rozhodnutí padne zítra (v sobotu) ve 12:00 a závodníci budou v tom případě upozorněni e-mailem. Pokud se tak stane, budeme hledat náhradní termín, protože bychom neradi závod v tomto prostoru rušili a ochudili vás o krásný běžecký zážitek.[:en]The situation is monitored and we are waiting for more accurate weather forecast. We believe that the outlook will improve and the race can be fully realized. A final decision will be made tomorrow (Saturday) at 12:00, and the competitors will be notified by e-mail. If that happens, we will look for a substitute date because we do not want the race in this space to be cancelled so you can enjoy this beautiful course.[:]